دفتر معاونت
1ـ شرایط احراز طبقات شغلی |
عنوان طبقه شغلی |
شرایط احراز |
|||
مدرک تحصیلی |
رشته تحصیلی |
سابقه کار مرتبط |
توضیحات |
||
مسئول دفتر |
فوق دیپلم |
امور اداری |
1 سال |
گذراندن دوره های آموزشی لازم |
|
مسئول دفتر |
دیپلم |
ـــ |
2 سال |
گذراندن دوره های آموزشی لازم |
|
2) شرح وظایف کلی طبقات شغلی (جاری و ادواری) |
ــ تشکیل فایل ها و پرونده های مورد نیاز برای کلیه موضوعات مرتبط با هماهنگی مقام مافوق ــ انجام کلیه امور دفتری اعم از تکثیر، کنترل و ثبت مکاتبات داخلی و بایگانی کلیه سوابق اداری و مکاتباتی طبق ضوابط تعیین شده ــ تهیه و تنظیم فرم ها و گزارشات مورد نیاز جهت درخواست مقام مافوق ــ جمع آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز و مرتبط با شغل ، طبقه بندی ، تخلیص و ثبت آنها حسب درخواست مقام مافوق ــ کار با رایانه و استفاده از نرم افزارهای موجـــود مرتبط با شغل، اخذ لیست های پردازش شده ، پشتیبان گیری از اطلاعات و بهره گیری از پرتال داخلی مجموعه در انجام امور دفتری ــ تهیه متن مکاتبات اداری مورد نیاز مرتبط با شغل با هماهنگی مافوق ــ پاسخگویی به تماس های تلفنی و برقرار کردن ارتباط بین تماس گیرنده و مقام مافوق ــ پاسخگویی به ارباب رجوع و راهنمایی ایشان جهت انجام هماهنگی های لازم ــ درخواست و پیگیری به منظور تهیه اقلام و ملزومات اداری مورد نیاز از مافوق ــ کوشش در حفظ و نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه ها و تجهیزات اداری و دفتری ــ هماهنگی و تنظیم وقت جلسات و ملاقاتهای مقام مافوق ــ اطلاع مشکلات و نواقص فنی تجهیزات قسمت به مافوق و پیگیری به منظور انجام تعمیرات به موقع آنها ــ رعایت کلیه آیین نامه ها و دستورالعمل های واحد در موارد تعیین شده ــ رعایت اصول ایمنی، حفاظتی و بهداشتی برای خود و دیگران در محیط کار ــ انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق. |