مدیر امور اداری
1ـ شرایط احراز طبقات شغلی |
عنوان طبقه شغلی |
شرایط احراز |
|||
مدرک تحصیلی |
رشته تحصیلی |
سابقه کار مرتبط |
توضیحات |
||
مدیر امور اداری |
لیسانس |
مدیریت ـ حسابداری |
2 سال |
|
|
مدیر امور اداری |
فوق دیپلم |
مدیریت ـ امور اداری |
3 سال |
|
|
2) شرح وظایف کلی طبقات شغلی (جاری و ادواری) |
ــ نظارت و مشارکت در طراحی و تدوین سیستم ها، نظام ها، طرح ریزی فرمها و گزارشات جهت امور اداری ــ نظارت و همکاری در طراحی و تدوین آیین نامه ها، دستورالعمل های اداری در زمینه های مختلف استخدامی ــ برنامه ریزی و اقدام در جهت تأمین و جذب نیروی انسانی مورد نیاز واحد ــ اطلاع کامل از اهداف کیفی سیستم و خط مشی کیفی واحد ــ مشارکت، هماهنگی و کنترل در تنظیم قراردادهای پرسنلی و کنترل اجرای مفاد قراردادها ــ اداره امور نیروی انسانی واحد در زمینه های استخدام، ترفیعات، تنبیهات، تعیین حقوق و دستمزد، خدمات درمانی، بهداشتی و رفاهی در چهارچوب اختیارات تفویض شده ــ بررسی و مطالعه در زمینه توانایی های نیروی انسانی موجود و اقدام لازم در مورد نقل و انتقالات پرسنلی با رعایت ضوابط اداری و صلاحدید مقامات مافوق ــ مشارکت در تهیه و تنظیم نمودارهای سازمانی و تشکیلات و به روز نگهداشتن آن ــ نظارت و مشارکت در انجام تشریفات مربوط به استخدام افراد جدید، بازنشستگی، بازخرید، اخراج، استعفاء، تخلفات کارکنان و رعایت آیین نامه های مربوطه ــ نظارت و مشارکت در طراحی، استقرار و به روز نگهداشتن سیستم حقوق و دستمزد و مزایای پرسنل با همکاری امور مالی و به کار گیری اعمال نظام ها و ضوابط قانونی مربوطه ــ نظارت بر امر نگهداری و بایگانی، مدارک و اوراق، پرونده های پرسنلی کارکنان، قراردادها و به روز نگهداشتن اطلاعات مربوط به آن ــ نظارت بر ارائه خدمات و سرویس های رفاهی در حدود اختیارات تفویض شده ــ نظارت و مشارکت در امر تهیه گزارشات و آمار مورد نیاز در مورد امور تحت سرپرستی ــ مشارکت و اقدام در به کارگیری سیستم های مکانیزه و نرم افزارهای مورد نیاز جهت امور اداری ــ شرکت در جلسات، کمیسیون ها، سمینارها و دوره های آموزش برحسب مورد ــ مشارکت در ارزیابی عملکرد کارکنان و انجام اقدامات لازم در جهت اعمال سیاست های تشویقی و انضباطی مورد نیاز ــ ارائه پیشنهاد اقدام اصلاحی و پیشگیرانه ــ برقراری تماس و مراجعه به ادارات، سازمان ها و مؤسسات جهت پیگیری و اقدام در امور محوله ــ بررسی دوره ای شرح وظایف به منظور به روز نمودن استانداردهای مربوطه ــ رعایت کلیه آیین نامه ها و دستورالعمل های واحد در موارد تعیین شده ــ همکاری و هماهنگی با سایر معاونین و مدیران مجموعه در انجام وظایف محوله ــ انجام سایر وظایف محوله در محدوده شرح وظایف |